Bezpieczne drzwi – bezpłatne wsparcie instytucji w ramach walki z wirusem

Obecna sytuacja związana z wirusem SARS-CoV-2 zmusiła niemal cały świat do odnalezienia się w zupełnie nowej rzeczywistości. Ryzyko zarażenia jest szczególnie wysokie w przypadku kontaktu z tymi najczęściej używanymi, niepozornym przedmiotami, jakimi otaczamy się na co dzień. Fundacja “Zamek Dybów i Gród Nieszawa” włącza się do walki z niewidzialnym wrogiem i wspiera toruńskie instytucje w ramach wyjątkowego projektu.

“Bezpieczne drzwi” to bardzo prosty i zarazem skuteczny sposób na minimalizację ryzyka zarażenia wirusem w trakcie otwierania drzwi. Warto przypomnieć, że to właśnie klamki są w instytucjach powierzchniami o jednym z najwyższych potencjałów przenoszenia wirusów. Często są dotykane przez kilkadziesiąt osób dziennie, a w przypadku najczęściej uczęszczanych pomieszczeń – wielokrotnie przez różnych pracowników.

Praca zdalna nie w każdym przypadku jest możliwa, więc instytucjom pozostało przystosowanie się do nowej rzeczywistości i zabezpieczenie miejsc pracy w możliwie najlepszy sposób.

Bezpieczne drzwi to bezpieczna praca

Nakładka na klamkę stworzona w ramach projektu “Bezpieczne drzwi” cechuje się prostotą i skutecznością. Świetnie dopasuje się do różnych modeli klamek, a jej montaż jest nieinwazyjny i nie zajmie więcej niż kilka minut. Co więcej, nie wymaga on dodatkowych narzędzi.

W rezultacie natomiast instytucja staje się znacznie lepiej zabezpieczona przed pośrednim przekazywaniem wirusów, co pozytywnie wpływa również na komfort pracy i samopoczucie pracowników.

Projekt zakłada nieodpłatne udostępnienie nakładek dla zainteresowanych instytucji. Ilość nakładek jest jednak ograniczona – Realizator projektu zachęca do jak najszybszego kontaktu w celu ustalenia szczegółów.

Projekt “Bezpieczne drzwi” realizowany jest przez Fundację “Zamek Dybów I Gród Nieszawa” dzięki dofinansowaniu Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków programu wsparcia doraźnego organizacji pozarządowych w zakresie przeciwdziałania skutkom COVID-19.

Materiały reklamowe: filmik promocyjny, ulotka promocyjna, filmik instruktażowy, instrukcja montażu

Comments are closed.